Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 12:47:10 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02099 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Jaama tn 15, Harju 
maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Jaama tn 15, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, Jaama tn 15, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Jaama tn 
15// Luha tee 6, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11301 Lagedi tee// 
Jaama tänav (Jaama tn 15 hostel, päikeseelektrijaam, Elektriauto 
laadimistaristu, Piirdeaed, Jaama tn 15 sissesõidutee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27027480>  (menetlus nr: 
419514), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister